18 października 2016

WORK! WORK! WORK! CZYLI ANETTE W PRACY ;-) DRESS CODE, GŁĘBOKI DEKOLT, KRÓTKA SPÓDNICA, ODKRYTE RAMIONA



Cześć! Dziś mam dla Was stylizację, która dla niektórych może być zbyt kontrowersyjna w roli stroju do pracy. Wiem, że część z Was obowiązuje ściśle określony i często dość restrykcyjny dress code. Ja mam to szczęście, że zasady ubierania się mogę ustalać sobie sama, ponieważ jestem jednym ze współwłaścicieli firmy, w której pracuję. Nie oznacza to jednak, że pozwalam sobie na "zbyt wiele" ;)

Bluzka, którą mam dzisiaj na sobie jest wykonana w 100% z bawełny. Jest niesamowicie przyjemna dla ciała i ma nietuzinkowy fason. Fantazyjnie wywinięty materiał tworzy a'la kołnierzyk i schodząc z jednej strony w dół pozostawia odkryte ramię. I tutaj mamy dress codowy dylemat. Ale... według mnie kawałek odkrytego ramienia jest o wiele bardziej na miejscu niż bardzo głęboki dekolt czy zbyt krótka spódnica. Tym bardziej jeśli w każdej chwili mam opcję zakrycia go włosami tak, jak możecie to zobaczyć na piątym i szóstym zdjęciu. Białe mankiety dodają elegancji, a i materiał sam w sobie jest rewelacyjny gatunkowo. Po raz kolejny Shein zaskakuje jakością ubrań ;)

Dla tych z Was, które nie mogą pozwolić sobie na odkryte ramiona w pracy, a którym bluzki w tym stylu i kolorystyce się podobają, na dole strony przygotowałam propozycje dość podobnych, ale bardziej zabudowanych koszul. Mam nadzieję, że znajdziecie coś, co wpisuje się w Wasz pracowniczy dress code :) Ściskam Was gorąco i do następnego :* 







KOSZULA|ASYMMETRIC BLOUSE: SHEIN (tutaj)

SPODNIE|PANTS: STRADIVARIUS 
(podobne MANGO https://goo.gl/0pYqTe, ORSAY https://goo.gl/obUInq)

BOTKI|BOOTS: CZASNABUTY.PL

ZEGAREK|WATCH: KLARF


--------------------------------------------------------------

PODOBNE KOSZULE:

                          1. KLIK                                          2. KLIK                                       3. KLIK                                           4. KLIK




           1. KLIK                                    2. KLIK                                  3. KLIK                                    4. KLIK                                  5. KLIK



                       1. KLIK                                           2. KLIK                                          3. KLIK                                             4. KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.