05 maja 2016

ZESTAW Z RAMONESKĄ, BIAŁYMI TRAMPKAMI I KASZKIETÓWKĄ NEW ERA



Hej, troszkę Was zaniedbałam - przepraszam. Potrzebowałam chwili odpoczynku, a weekend majowy był ku temu świetną okazją. Maj zapowiada mi się mocno pracowicie, więc podejrzewam, że postów na blogu i filmów na You Tube może być nieco mniej, ale jak zwykle zachęcam do podglądania Snapa i Instargrama. To dwie zdecydowanie najszybsze i najłatwiejsze metody komunikowania się z Wami szczególnie wtedy, kiedy jestem zabiegana i nie mam czasu przysiąść, żeby coś Wam nagrać, czy napisać. 

Weekend stoi pod znakiem wyjazdów. Jutro mamy ponad 350 km do pokonania. Jedziemy na pierwsze urodziny mojej chrześnicy. Wracamy w sobotę późnym wieczorem i w niedzielę z samego rana czeka nas kolejnych 40 km w trasie. Tym razem kierunek całkiem inny, a okazja niemniej ważna - komunia. A w poniedziałek o 10:00 będę już siedzieć na fotelu u Aldonki i kto wie, co może się wydarzyć. Korcą mnie dwie zmiany na głowie, których jednak na dłuższą metę mogłabym żałować, więc cały czas się waham :p

No... to tyle ode mnie. Zostawiam Was z mnóstwem zdjęć. Są mocno przekoloryzowane, trochę prześwietlone i zbyt ostre, ale spokojnie - będzie lepiej. Nowy sprzęt wymaga chwili nauki, cierpliwości i oswojenia się ;) Małymi krokami dążymy do perfekcji, a Wam nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość ;)














 KURTKA|JACKET:
BLUZKA|T-SHIRT: ZARA
SPODNIE|PANTS: SHEIN (tutaj)
TRAMPKI|SNEAKERS: PUMA BASKET
TOREBKA|BAG: ZARA
CZAPKA|CAP: NEW ERA (Sizeer)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.