23 kwietnia 2016

TRZYMAJ STYL Z ANETTE: ZESTAW Z RÓŻOWYM BOMBER JACKET 3 - BIAŁE RURKI I CZARNY T-SHIRT



Pierwsza i najważniejsza sprawa... zainstalowałam DISQUS'a. Stwierdziłam, że kiedy coś do mnie piszecie, a ja odpisuję, to miło by było, żebyście to widzieli. Zdaję sobie sprawę, że efekt może być odwrotny do zamierzonego - czyli, że wiele z Was przestanie pisać komentarze, jednak naiwnie wierzę, że tak się nie stanie i dzięki temu będziemy dyskutować, a nie jedynie wygłaszać monologi. No... to teraz do rzeczy ;) 

To już ostatnia  propozycja zestawu z różowym bomber jacket ze Stradivariusa. To, że wszystkie stylizacje są utrzymane w kolorystyce czerni i bieli nie było zamierzone. Ale cieszę się, że tak wyszło. Dzięki temu możecie zobaczyć, że pomimo zastosowania tego samego połączenia barw, zestawy wcale nie muszą być nudne i takie same.

To co laseczki. Który najlepszy? Na dole czeka na Was zestawienie trzech przedstawionych propozycji. Może wykorzystacie jakiś pomysł w swoich codziennych stylizacjach? Jeśli tak, będzie mi bardzo miło zobaczyć Wasze zdjęcia na Instagramie. Proszę oznaczajcie foty hasztagiem #trzymajstylzanette. Będzie to dla mnie meeega radość, ogromny kop motywacyjny i znak, że to, co robię komukolwiek się przydaje ;) Liczę na Was dziewuszki :*

P.S. Na moim kanale czeka na Was mowy film :) Zapraszam tutaj.









 KURTKA|BOMBER JACKET: STRADIVARIUS (TUTAJ)
KOSZULKA|T-SHIRT: MOHITO 
SPODNIE|PANTS: STRADIVARIUS
BUTY|SHOES: ADIDAS ZX FLUX GOLD S78977
TOREBKA|BAG: ZARA


1, 2 czy 3?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.