09 sierpnia 2015

SUKIENKA Z AZTECKIM WZOREM I KAMIZELKA Z FRĘDZLAMI W STYLU BOHO




Tydzień w Chorwacji minął zdecydowanie za szybko. Piękne widoki, fantastyczna pogoda, idealna temperatura wody w morzu, ale przede wszystkim ukochany mąż u boku - żyć nie umierać. Do pełni szczęścia brakowało jedynie wydłużenia doby o jakieś 10 godzin ;-)

Powoli wracam do rzeczywistości. Praca, dom, obowiązki... Tych ostatnich nazbierało się całkiem sporo. Zaczynam też segregować dla Was zdjęcia z wyjazdu, ale to chwilę potrwa. Dlatego w międzyczasie wrzucam propozycję zestawu ze zwiewną sukienką i kamizelką z frędzlami w stylu boho. Dajcie znać, co myślicie o takim połączeniu :-)

















 KAMIZELKA: SHEIN (TUTAJ) |  SUKIENKA: ORSAY | SANDAŁY, BRANSOLETKA: MANGO

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zestaw idealny ! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobasz mi się w takim boho-wiejskim wydaniu.
    I czekam z niecierpliwością na fotki z Chorwacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest wprost genialna!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. idealnie byś się sprawdziła w roli Pocahontas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie klimaty <3 Co do wakacji... znam to uczucie :( Tydzień to za mało! Czekam na foty! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka bardzo mi się podoba! W ogóle uwielbiam frędzle :-) Muszę przyznać, że bardzo pasuje Ci taki warkocz ! Ja ostatnio zwariowałam na punkcie warkoczy i wciąż jakieś zaplatam :-)
    Zazdroszczę wypoczynku w Chorwacji :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boho, azteckie wzory, trafiłaś idealnie w moje klimaty. Bardzo mi się podoba, do tego warkoczyk. Całość po prostu cudo ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.