19 stycznia 2015

FUKSJA I GRANAT | FUTRZANA KAMIZELKA


Jutro sądny dzień. Może w końcu - po ponad dwóch miesiącach - dowiem się, co mi jest. Odsyłana od lekarza do lekarza spędziłam na szpitalnych korytarzach kilkadziesiąt godzin. Na szczęście nie sama. Gdyby nie towarzystwo męża podejrzewam, że kolejnym oddziałem, na jakim bym wylądowała, byłaby neurologia albo co gorsza psychiatria.

Dlatego musicie mi dzisiaj wybaczyć brak weny, ale najzwyczajniej w świecie mam cykora :-p Głowę zaprzątają mi różne dziwne myśli. Ile godzin będę musiała wysiedzieć, żeby łaskawie mnie ktoś zbadał? Czy zaplanowane badanie wykaże, co mnie boli? Czy to, co mnie boli będzie musiało mnie boleć już do końca życia, czy da się może coś z tym zrobić? Jeśli da się co z tym zrobić, to czy wpłynie to na moje plany na przyszłość (do których niewątpliwie zdrowie będzie mi potrzebne)? I wreszcie, czy nie powtórzy się sytuacja sprzed tygodnia?

A sytuacja sprzed tygodnia wygląda tak: siedzę na szpitalnym korytarzu cztery godziny. Czekam na lekarza, który chwilę przed moim przyjściem, musiał wyjść na trakt operacyjny. Po pięciu operacjach doktor nareszcie zmierza w kierunku gabinetu. Zatrzymuję go na korytarzu, opowiadam w skrócie historię życia i dostaję w twarz. Nie dosłownie oczywiście. Okazuje się, że doktor musi przeprowadzić kolejne dwie operacje i nie jest w stanie mnie przyjąć. Mam się zgłosić za tydzień. I właśnie ten cholerny "zatydzień" mija jutro ;-) Także trzymajcie kciuki, przesyłajcie pozytywne wibracje, a ja uciekam spać. 

P.S. Piękną mamy wiosnę tej zimy, prawda? Kiedy robiliśmy zdjęcia, termometry pokazywały 11 stopni na plusie ;-)










 SCARF: SHEINSIDE | SWEATER: H&M | WAISTCOAT: MOHITO | PANTS: STRADIVARIUS | BOOTS: CZASNABUTY.PL | BAG: MONNARI

30 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękna :*
    Trzyma kciuki, aby wszystko było dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka życzę, oby się wszystko wyjaśniło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie i makijaż!:) Pasują Ci mocne kolory!
    Trzymam kciuki, będzie dobrze! Myśl pozytywnie i żadnego nakręcania się! Zdrówka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi ta temperatura nie przeszkadza :)
    Śliczny zestaw, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw przełamany odważnym kolorkiem :) Zdrówka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No masz rację. Wiosna tej zimy.
    Śliczny look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, szal fajnie ożywia całość.
    Dużo zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie , uwielbiam takie futrzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny Twój zestaw, którym się zachwycam! pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne futerko i fajnie wszystko połączyłaś kolorystycznie. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok i sprawdził się optymistyczny scenariusz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta kamizelka, właśnie podobnej szukam...kupiłam jedną na wyprzedażach, ale się już jej pozbyłam ( nie byłam zadowolona) W Mohito? dawno kupiłaś?
    Mam nadzieję, że ze zdrowiem bedzie wszystko ok, ból? pamiętam, że kiedyś o tym pisałaś, ale nie jestem na bieżąco. Trzymam za Ciebie mocno kciuki! Myśl pozytywnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mohito, ale kupiłam jakieś 1,5 miesiąca temu. Pewnie niedługo będę w jakiejś galerii handlowej, wiec mogę zerknąć czy są (albo Ci kupić jeśli chcesz).
    Co do zdrowia to jesteś raczej na bieżąco, bo od listopada nic się nie zmieniło. Dzisiaj zostałam odesłana do kolejnego - czwartego już - specjalisty, bo to, co podejrzewali nie potwierdziło się. Także szukam dalej, ale już prywatnie, bo pierwszy wolny termin na NFZ był na maj :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiec trzymaj się ciepło. Wiem, co to znaczy NFZ, ja też badania robiłam prywatnie...kiedyś..
    A ile kosztowała kamizelka?
    Jejku chciałabym ją, zerknij w sklepie jeśli możesz, u mnie jej nie widziałam ;(
    I daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie pamiętam ile kosztowała. Jeśli tylko będzie to dam znać na instagramie. Tam najszybciej mi odpowiesz, czy Ci brać czy nie.

      Usuń
  15. Mam nadzieję, że szybko odkryją co Ci jest i że nie będzie to nic poważnego! Miałam podobną sytuację prawie 2 lata temu i chodziłam od jednego lekarza do drugiego, więc wiem co czujesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Genialna stylizacja! Wszystko mi się podoba ;-) A kolor szalu- piękny!
    Obserwuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że na twojej buzi nie widnieje uśmiech :( takie to wszystko posra... przepraszam, życzę wszystkiego co najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna stylizacja,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.