13 sierpnia 2012

○○○ Flowers All Around Me ○○○

Szał letnich wyprzedaży powoli dobiega końca. Niestety tym razem w szczytowym jego momencie nie miałam zupełnie czasu na buszowanie po sklepach. Nie pozostało mi więc nic innego, jak tylko zbierać resztki. I chociaż do mojej szafy trafiły tylko trzy zdobycze, to jednak nie takie "ostatnie" :-)
Jedną z nich są kwieciste spodnie Stradivariusa, w których zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
Mam na nie jeszcze wiele pomysłów i mimo, że nieuchronnie zbliża się zima, postanowiłam na przekór wszystkiemu, że będę je nosić właśnie w śniegowej scenerii do kozaków i grubego kożucha!
A co tam :-) 












bluzka/top - Pimkie
żakiet/jacket - no name
spodnie/pants - Stradivarius
szpilki/heels - H&M
torebka/bag - no name, sh



7 komentarzy:

  1. dopiero zaczynasz,a Twoja strona juz wygląda 100razy lepiej niż moja:/ pozazdrościć...
    No i dużo wytrwałości życzę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! No i za pierwszy komentarz na blogu :-)
      Ze stronką siedzę i kombinuję. Zaczęłam od najprostszego szablonu i tak metodą prób i błędów doszłam do tego, co widać. Chociaż wizja w mojej głowie jest całkiem inna :p

      P.S. A co do Twojego bloga to tło i ozdobniki są zbędne przy tak PIĘKNYCH zdjęciach.

      Usuń
  2. Beautiful floral pant!! Great styling with the blazer too!!!
    Thanks for your visiting and comment on my blog. I really appreciate it. You got great style and I'm wondering if you want to follow each other?

    http://www.wear2day.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Cassadra! I'm really grateful for your comment :-)
      I give you "Like" on Facebook and from now on I'm following you :-)

      Usuń
  3. Palmy to oni mają niestety tylko w doniczkach...
    Ładny zestaw i moje ulubione miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :-) Miejsce na zdjęcia faktycznie fajne, chociaż muszę przyznać, że trochę dziwnie się czułam, kiedy to wszyscy turyści ustawiali się na tle Piłsudskiego, a ja wręcz przeciwnie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje, za polubienie bloga :) oczywiście lubie też twojego, i będę tu często zaglądać :) pozdrawiam www.eve-aboutfashion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Wasze opinie są dla mnie ważne i motywujące. Pozytywy dodają skrzydeł, a konstruktywna krytyka pozwala spojrzeć na daną stylizację z innego punktu widzenia.